Translate

söndag 10 november 2013

Igår blev jag uppkallad på scen

Igår var det den stora dagen som jag med många andra hade sett fram emot. OnenessEventet! Meditation hela dagen, Föredrag med Dr Carl-Johan Calleman, Underbar Live musik med Sudha Bonne och Kristian Thorsager, Två stycken unga operasångare( minns ej namnet på dom) OM- meditatörer, dans och KÄRLEK! Skypesändning med SriBhagavan Det kom över 1000 personer till detta underbara evenemang. Jag och andra Awakening/Uppvaknade blev uppkallad på Scen för att ge AwakeningDeeksha. Det vibrerade kärlek i hela salen energierna var verkligen kraftfulla. Jag hade gärna lagt ut film och foton på detta Event, men restriktionerna var så att man inte fick fota eller filma. Dock tog jag några foton när eventet hade slutat. Men det kommer både film och foton senare, av den som fick filma och fota, som jag kommer lägga upp här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar