Translate

onsdag 6 juli 2022

Är du nyfiken på dina tidigare liv? Har du haft en känsla att du levt ett helt annat liv än du gör idag?

 

Är du nyfiken på dina tidigare liv? Har du haft en känsla att du levt ett helt annat liv än du gör idag?

Du kanske till och med känner dig lite vilsen i den moderna världen eller i denna värld? Har du haft dejavu upplevelser? Tror du på parallella liv?  Vad händer mellan liven? Många trådar och funderingar att ta på! Frågar du mig så säger jag JA på alla. Oftast behöver man personliga upplevelser för att man ska tro på någonting. Jag har upplevt många tidigare liv med och utan hypnos, utan hypnos har det mer kommit till en som en känsla, förnimmelse och bilder.

Det är ungefär så hypnos fungerar fast i djupare form som man mer kan ta på...Mina olika liv som jag upplevt har varit som läkare i antikens Grekland, Krigare i antikens Grekland, fattig änka som  livnärde sig på att plocka örter och sälja på marknad, överklass dam på 1800-talet i Österrike, Nunna i Frankrike, fembarnsmor i Tyskland under andra världskriget, Indian i Amerika, viking i Sverige och många andra liv. I många liv har jag även mött personer som finns i mitt nuvarande liv eller som fanns.

Man behöver inte tro på reinkarnation för att göra en tidigarelivresa med hypnos. Resan i sig är väldigt läkande ändå. Viktigaste är att man är nyfiken och öppen för att utforska det undermedvetna och få kontakt med sitt högre jag. Dom flesta får en wow känsla och en större förståelse om sig själva. Jag jobbar som hypnosterapeut och mina klienter kommer från olika samhällsklasser och olika trosystem.

"Det är inte mer förvånande att födas två gånger än att födas en gång-allting i naturen är återuppståndelse" 

  • Vad är hypnos? Hypnos kan förklaras som ett förändrat medvetandetillstånd där kroppen är djupt avslappnad men du är vaken och har ett starkt inre fokus på de processer som pågår inom dig. Vi befinner oss alla i hypnos dagligen, det är när man får den där tomma drömmande blicken och för ett kort ögonblick befinner sig i ingenmansland, i denna stund är du i ett förändrat medvetandetillstånd som när man läser en bra bok, ser en bra film. När man befinner sig i hypnos är man djupt och behagligt avslappnad och verksam i sitt inre så att yttervärlden ibland kan kännas lite avlägsen. Men man är ändå fullt medveten om det yttre.
  • Hur fungerar en tidigare liv regression med hypnos? Både jag och klienten har hörlurar på oss med mikrofon för att vi ska höra varandra tydligt. Jag guidar klienten in i en djup avslappande hypnos. Därifrån vägleder jag klienten in i ett tidigare liv, som klientens högre jag väljer. Oftast går klienten till ett minne/tidigare liv som hon eller han behöver möta just då. Jag ställer frågor om vad klienten ser eller känner/upplever. Det är klienten som berättar om sitt tidigare liv. Jag guidar klienten i det tidigare livet i olika åldrar som man får en helhetsbild av det tidigare livet. Man får bilder till sig eller så känner man. En del människor kan ha svårt att se bilder, men det spelar ingen roll, för alla kan känna att man tex går på en stig, plockar en blå blomma, går in i ett vitt hus, känner att man är man eller kvinna, pojke eller flicka. Vi har alla levt många olika liv i olika kroppar. Jag ställer även frågor om tex årtal, namn, efternamn, position, land m,m. Vilket sen kan vara spännande efterforskningar.

Jag är utbildad Regressionsterapeut på SSEAH "Svenska skolan för etisk och analytisk hypnos". Du är varmt välkommen att boka en tid för en Tidigare Liv Resa på https://www.myntablad.com/

Marica Eriksson


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar