Translate

söndag 8 december 2013

Energier är synbara

Vi är inne i en tid då allt det gamla, mörka börjar komma upp till ytan. Den tredimensionella världen drar sin sista suck och många håller sig krampaktigt kvar. Förändringar gör ont även om det är till det bättre. Enligt en vetenskapsman( glömt hans namn) så håller våra hjärnor på att förändras, ny evolution är på G. Tekniken kommer gå i sådan rasande fart att vi människor inte kommer att hänga med. Det handlar alltså inte om telefonjack i väggen till mobil, som vi kanske tyckte att det gick ju fort de. Det här kommer gå mycket, mycket fortare. Redan nu kan man skanna kroppsdelar, ta DNA från tex John Lennons tand och klona en kopia av honom. Människor som inte har börjat tittat inåt, stannat upp, ställt frågor som vem är jag? Förkastat andligheten, vänt bort sitt ansikte från mänsklighetens sanna natur, dom kommer att bli galna. parallellt med det så kommer andligheten att växa enormt och man ser och märker redan nu hur människor börjar vakna upp och det sprider sig som en löpeld runt hela vårt vackra klot. Vi är indoktrinerade att vara som robotar att inte känna, att inte ifrågasätta så är hela vårt samhälle uppbyggt. När jag tittar mig omkring, ser andra människor så ser jag ingen glädje i ögonen, ansiktsuttrycken är trötta och likgiltiga. Men det finns också många människor som har kommit i kontakt med sitt eget inre ljus, sitt högre jag. Ögon glittrar och dom omger sig av en djup harmoni som smittar av sig. Vi ser nu att förändringar är på gång. Vi har gått in i den Gyllene Tidsåldern (Golden Age) medvetande höjning, energihöjningar hela klotet hela universum är delaktig i denna energifrekvens. Ett synbart tecken på det är alla Orber som syns på många fotografier. Orber är ljusvarelser, bortgångna anhöriga, Änglar m,m. Många tror att det är dammpartiklar på fotografierna. I en del fall kan det säker vara så. Men jag kan se dom tydligt utan fotografier. Dom dyker upp som ljusbollar lite då och då. ibland är ljuset vitt, rött, guld eller blått. En gång satt jag och en vän och åt mat, då det plötsligt blixtrade till av ett blått ljussken. Både hon och jag hoppade upp från stolarna och hon tittade på mig och sa vad var det där?
Jag Kände en enorm glädje att även hon kunde se orberna. Här nedan ser ni några fotografier med orber.
Här är jag och Anette Carlström, runt om våra huvuden kan man se ett energiljus
Här kan man se två orber på bilden och ett starkt ljusklot på vänster sida om Anette

Detta är sovsalen på Oneness University i Indien. På sängen till vänster sitter Erika Andersson, min kära rumskamrat. Min säng är till höger och där kan ni se en stor blå orb vid min kudde


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar