Translate

lördag 12 oktober 2013

Reinkarnation

Jag tror på reinkarnationstanken. Allt är ett kretslopp i hela Universum, så varför skulle inte människan ingå i det också.?!Jag är utbildad HypnosTerapeut och TidigareLivTerapeut. Sedan jag var barn har jag sett mina tidigare liv skymta förbi och redan då förstod jag att mitt nuvarande liv, inte var det enda. Människan har levt många liv här på jorden. Jag har sett mig själv som nunna i Frankrike, ansvar för örträdgården och maten. Därav stort behov av enskildhet och Kontemplation.Jag har levt som Dervisch/Sufier där av en förkärlek att få kontakt med "Källan" och den speciella dansen älskar jag. Vi fick snurra runt blundandes på OU till musik och jag bara älskade det, jag ville inte sluta, medan flertal spydde av allt snurrande så badade jag i ljus och kände mig fullständigt omhändertagen. Jag har även levt i Tyskland under andra världskriget jag var gift med en pilot. Jag har alltid tyckt om att flyga. Jag har levt i södra Tyskland i Sekelskiftet som en överklassdam med konstnärstalanger som jag inte fick uttrycka. Jag har levt som krigare i Antikens Grekland där av min inbyggda styrka som kommer fram där/när det behövs. Jag har levt som Läkare (kvinna) i Antikens Grekland vid Akropolis. Därav ett intresse för örter, healing och dylikt och en kärlek till att se till att andra mår bra, men även en stor kärlek till Grekland. Jag har levt som en fattig änka i bergen(vet ej land) där jag samlade örter för att sälja på marknaden. Därav ett drivkraft att ta sig framåt trots svårigheter och hinder. Jag har levt som Indian (manlig) och fick uppleva att leva i fullständig kärlek och harmoni tillsammans med andra. Men denna upplevelse fick jag även uppleva att det fanns ondska. Hela Indianbyn blev dödad helt utan orsak. Det var en traumatisk död för alla. Jag har även levt i Indien..men än så länge har jag en puzzelbit som måste få på plats, vilket jag kommer att skriva om framöver.Liven jag har haft, har jag träffat människor i detta liv som levde i mina tidigare. Min mamma tex har varit min mamma i Överklassdamens liv. Min storebror har varit min pappa i krigaren som levde i antikens Grekland. En ungdomskärlek(som ej lever idag) var min man i Överklassdamens liv.osv!!Jag vill här dela med mig av ett föredrag av Sören Grind. Ta dig tid att se denna fantastiska video där han berättar pedagogiskt och klokt om hur universum är uppbyggt, Reinkarnation och karma (orsak och verkan).
Vill du boka tid för en TidigareLivSession hos mig så finns jag på www.myntablad.se, se fliken "övrigt"
                                        


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar